Fikaträff


Idag har jag varit på en fika träff med RME Väst. Så nyttigt och trevligt att se att man inte är ensam i sin situation. Så härligt att se de som mår som jag (självklart med skillnader) som orkar bry sig och känna för varandra!!

Jag var tvungen att bryta lite tidigare för att jag kände att jag skulle nog inte komma hem annars. Tänk att orken/smärtan sätter stopp redan efter ca 1 timme. Jag som var helt ostoppbar förr.

Jag har dessutom varit så gråtmild på sistone. Att berätta lite kort om min situation utan att störtgråta är också stort för mig. Ni som känner er träffade, tack!

Borde nu laga mat till familjen, skjutsa ett barn till aktivitet samt sitta i alla fall några timmar framför datorn. Men är helt färdig, så just nu blir det soffa och vila,

Solig dag på er!

Kommentarer

Populära inlägg