Idag - sångare


Får jag presentera... tada...nästa sångerska....

Japp, råkade se en video från britains got talent och kom på att det vill jag göra. Kan ju sjunga (tycker om att sjunga i alla fall)...och den låten hade passat mig... skulle nog tagit på mig det och sminkat mig så...

Igår såg jag en annons om ett jobb som hade varit så kul.. kollade vad de krävde för erfarenhet... ja, det är klart att jag ringer först... sedan på intervjun tar jag och berättar...

Dagen innan det var det att bli sömmerska jag skulle ta tag i. Vet ju exakt vad jag vill ha för kläder och hur de skall se ut... Jag menar jag har ju gått två sykurser och är ju lite kreativ... Det fixar jag. Får väl bara göra om om det blir fel...

Eller Youtube... Eller designer...

Japp... höga tankar om mig själv eller förträngning av hur situationen ser ut egentligen eller ja jag är inte dålig på att drömma mig bort i alla fall.

Någon sa att om man är deprimerad så har man inga drömmar framåt. DET är inte mitt problem i alla fall.

Kommentarer

  1. Svar
    1. Thihi. Kanske skulle göra något tillsammans 😉 💕 (OBS endast önskedröm)

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg